Yleinen löpinä
+5
vilde
Perajorma
Pepsipete
yobanaanit
Erkki-Aasi
9 posters
Sivu 3 / 5
Sivu 3 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vs: Yleinen löpinä
Me suunnitellaan kaikkee jännää ja koitetaan aina parantaa kisaa.. Eiköhän se siitä.
Lisäsin oman radan kisaan mukaan. Saapi nähdä, kuinka paljon pisteitä heruu, kun en saa itse vaikuttaa
Luulenpa, että maik saa siinä radassa olla minun tilalla, että saataisiin kaksi henkeä arviointi hommiin. (:
Mutta joo, msn potkii pihalle melkein koko ajan, nyt mirc toimii. Arvostelen Pepsin kanssa ratoja (testaamme myös niitä, tottakai).
Luulenpa, että maik saa siinä radassa olla minun tilalla, että saataisiin kaksi henkeä arviointi hommiin. (:
Mutta joo, msn potkii pihalle melkein koko ajan, nyt mirc toimii. Arvostelen Pepsin kanssa ratoja (testaamme myös niitä, tottakai).
Anti-Kristus- Paskahousu
- Viestien lukumäärä : 28
DR Voittoja : Tähän kirjoitat numeron montako Drag Racing voittoa omistat
Registration date : 11.09.2008
Joo. Voin kyl auttaa pepsiä jos se huolii mut siihen hommaan.Anti-Kristus kirjoitti:Lisäsin oman radan kisaan mukaan. Saapi nähdä, kuinka paljon pisteitä heruu, kun en saa itse vaikuttaa
maik86- Admin
- Viestien lukumäärä : 126
Rank : FR Nyyppä
DR Voittoja : 1 voitto
Registration date : 10.09.2008
Niin.. Mutta päätösvalta ei ole kokonaan minunkaan. 51% minun ja loput Anti-Kristuksen. xD No en tiiä.. 50-50?
Sinä teet enemmän töitä, ja saat nopeammin aikaan. Pikemminkin sinun pitäisi omata suurempi valtaPepsipete kirjoitti:Niin.. Mutta päätösvalta ei ole kokonaan minunkaan. 51% minun ja loput Anti-Kristuksen. xD No en tiiä.. 50-50?
Ai niin, btw... Maik voi silloin tällöin tuurata minua näissä pisteytys asioissa, kun olen poissa, ym.
Anti-Kristus- Paskahousu
- Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 11.09.2008
koska te niitä pisteitä jaksatte päivitellä ja mappi listaa myös?
Perajorma- FR Nyyppä
- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 09.09.2008
Ehkä tänään tulee päivitystä mutta uskoisin että viimestään huomenna.Perajorma kirjoitti:koska te niitä pisteitä jaksatte päivitellä ja mappi listaa myös?
maik86- Admin
Perajorma kirjoitti:koska te niitä pisteitä jaksatte päivitellä ja mappi listaa myös?
Pisteet päivittyvät ennen kello 00:00:aa. Toisinsanoen, viimeistään 23:59. TÄNÄÄN. Varautukaa. Prööt.
vilde- FR Nyyppä
- Viestien lukumäärä : 74
DR Voittoja : 0 (tällä hetkellä)
tää tausta ei oo hyvä .edellinen oli parempi. mitä bugeja sin oli?
Tuplapostaus on jonkinsortin spämmiä, tästä ei vielä tule varoitusta, mutta vinkkinä voin antaa tämän: Poista edellinen viesti ja laita uusi viesti tilalle, tai editoi edellistä postausta, jos omapostaus on viimeisimpänä, jotta vältytään tuplapostiluilta. ~Anti-K
Tuplapostaus on jonkinsortin spämmiä, tästä ei vielä tule varoitusta, mutta vinkkinä voin antaa tämän: Poista edellinen viesti ja laita uusi viesti tilalle, tai editoi edellistä postausta, jos omapostaus on viimeisimpänä, jotta vältytään tuplapostiluilta. ~Anti-K
vilde- FR Nyyppä
Mul ja A-K:l ainakin bugas.vilde kirjoitti:tää tausta ei oo hyvä .edellinen oli parempi. mitä bugeja sin oli?
Täs kuva:
http://img382.imageshack.us/my.php?image=outofoorumiqb6.png
Ja sitten viel kommentti: Ite pidän tästä enemmän. Jotenkin "nykyaikasemman" näkönen. Noi postaajan tiedot vois olla tosin vasemmalla eikä oikealla.
Viimeinen muokkaaja, maik86 pvm Pe Syys 12, 2008 9:33 pm, muokattu 2 kertaa
maik86- Admin
Jotain pieniä.. Saatan kyllä vaihtaa tätä teemaa.. Ei tää pysyvä ole sittenkään.. xD
vilde- FR Nyyppä
Tai no.. Kai pidetään tää ainakin toistaiseksi.. Katson josko tuon postaajan tiedot voi vaihtaa vasemmalle.
millasii bugeja siin edellises oli?
vilde- FR Nyyppä
ARgh! En kestä tätä! Vaihdan edelliseen.. Katson jos saan "bugit" korjattua. Jos en.. Koitan tehdä oman teeman saatana...
vilde- FR Nyyppä
Joo vaihdoin takasin. Eikä se ole väärällä puolella.. Olet vain tottunut vasempaan, niin minäkin.
Ps. Vilde, olet kyllä sokea jos et nähnyt tuota viestiä jonka maik on postannut:
Korjasin quotessa olleen TYPO:n (mun moka)
maik86
Ps. Vilde, olet kyllä sokea jos et nähnyt tuota viestiä jonka maik on postannut:
Mul ja A-K:l ainakin bugas.
Täs kuva:
http://img382.imageshack.us/my.php?image=outofoorumiqb6.png
Ja sitten viel kommentti: Ite pidän tästä enemmän. Jotenkin "nykyaikasemman" näkönen. Noi postaajan tiedot vois olla tosin vasemmalla eikä oikealla.
Korjasin quotessa olleen TYPO:n (mun moka)
maik86
Viimeinen muokkaaja, Pepsipete pvm Pe Syys 12, 2008 9:39 pm, muokattu 1 kertaa
Tai vain sokea...
Tuplapostauksesta sen verran että itsen ainakin refreshaan sivun ja aina katon onks tullut uusia viestejä. mutta edittejä se ei näytä ja ne saattaa mennä ohi joten mun mielestä tuplapostaus pitäis olla sallittua.
Tuplapostauksesta sen verran että itsen ainakin refreshaan sivun ja aina katon onks tullut uusia viestejä. mutta edittejä se ei näytä ja ne saattaa mennä ohi joten mun mielestä tuplapostaus pitäis olla sallittua.
vilde- FR Nyyppä
Sääntöihin päivityksiä:
E:tämäkin bugaa minulla. Täs kuva:
maik86 kirjoitti:
Backsead modding:
Backsead modding on kiellettyä. Mikäli haluat ilmoittaa säännöistä rikkovasta viestistä paina Viestin yläpuolella olevasta napista.
Bumping:
Ketjuihin joihin eile ole postattu 2 viikkoon ei saa enää postata. Tämä johtaa varoitukseen.
E:tämäkin bugaa minulla. Täs kuva:
Viimeinen muokkaaja, maik86 pvm Pe Syys 12, 2008 9:36 pm, muokattu 1 kertaa
maik86- Admin
maik86 kirjoitti:Sääntöihin päivityksiä:maik86 kirjoitti:
Backsead modding:
Backsead modding on kiellettyä. Mikäli haluat ilmoittaa säännöistä rikkovasta viestistä paina Viestin yläpuolella olevasta napista.
Bumping:
Ketjuihin joihin eile ole postattu 2 viikkoon ei saa enää postata. Tämä johtaa varoitukseen.
E:tämäkin bugaa minulla. Laitan kohta kuvan.
Maik, tämä on se sama xD Ja ei sun tarvi laittaa kuvaa, koska se on KAIKILLA samanlainen.. -_-'
Ps. Lisäsin tämän "pika replyn" jotta ei tarttisi odottaa aina, että se lataa sen reply sivun.
Ei ihan sama. Noi postaajan tiedot näkyy oikeella ja tuol ylhäällä noi käyttäjätiedot jne. on erilaisia.Pepsipete kirjoitti:maik86 kirjoitti:Sääntöihin päivityksiä:maik86 kirjoitti:
Backsead modding:
Bumping:
E:tämäkin bugaa minulla. Laitan kohta kuvan.
Maik, tämä on se sama xD Ja ei sun tarvi laittaa kuvaa, koska se on KAIKILLA samanlainen.. -_-'
Ps. Lisäsin tämän "pika replyn" jotta ei tarttisi odottaa aina, että se lataa sen reply sivun.
maik86- Admin
Mul ei. Jätänkö kuvan täl kertaa väliin? (vai haluukko välttämättä varmistuksen?)Pepsipete kirjoitti:Postaajan tiedot näkyvät kyllä vasemmalla.
maik86- Admin
Öh.. Mitä hittoa! Mulla näkyy vasemmal ^^''.. Oottakaas hetki.. Koitan säätää jotain.
Mulla näkyy ne tuolla vasemmalla.. En tiedä muuttuiko se nyt kun jotain säädin..? Jos ei, niin koittakaa sulkea sivu ja tulla uudestaan..(?)
Mulla näkyy ne tuolla vasemmalla.. En tiedä muuttuiko se nyt kun jotain säädin..? Jos ei, niin koittakaa sulkea sivu ja tulla uudestaan..(?)
Nyt muuttu. Ainoo vaan että toi ärsyttävä bugi on edelleen tuol ylhääl
maik86- Admin
niin onki
vilde- FR Nyyppä
Mul näkyy kahtenaPepsipete kirjoitti:Bugi korjattu. Enää ei pitäisi lukea kahtena. Ainakaan itselläni ei lue..
maik86- Admin
mullaki ja sit noi raportoi viesti hommat on tolleen rumia
vilde- FR Nyyppä